
Pomiar efektów
Możesz szybko sprawdzić, jakie elementy kampanii są warte inwestycji. To z kolei może zwiększyć Twój zwrot z inwestycji.
Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć do witryny więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy zachęcić klientów, by do Ciebie dzwonili lub wracali na Twoją stronę – Google AdWords Ci w tym pomoże.
Możesz dotrzeć do odpowiednich klientów na odpowiednich stronach internetowych. Szeroki zakres opcji pozwala kierować reklamy według typu witryny, typu odbiorców lub za pomocą remarketingu – w najbardziej odpowiednim miejscu i czasie.
Dzięki bezpłatnym wyświetleniom, wzrasta świadomość istnienia Twojej marki wśród klientów
Twoi klienci dotrą do Twojej reklamy zarówno z komputerów, laptopów jak i tabletów i komórek.
Nasi specjaliści dobiorą wśród wielu typów kampanii AdWords zestaw dopasowany idealnie do Twoich potrzeb biznesowych.
Możesz szybko sprawdzić, jakie elementy kampanii są warte inwestycji. To z kolei może zwiększyć Twój zwrot z inwestycji.
Możesz wyświetlać swoje reklamy na stronie wyników wyszukiwania Google oraz na stronach, które należą do Wyszukiwarki Google, sieci reklamowej, YouTube oraz Gmail.
Możesz określić wielkość wydatków w ciągu miesiąca i dnia oraz wielkość wydatków przeznaczonych na jedną reklamę. Będziesz płacić dopiero, gdy ktoś kliknie reklamę.
Twoje reklamy będą wyświetlane na wszystkich typach urządzeń lub doprecyzujemy, na jakich urządzeniach i w jakich godzinach będą się wyświetlać.