Analityka internetowa i optymalizacja konwersji
Zbieranie danych to podstawa efektywnych działań w internecie. Informacje te trzeba odpowiednio przeanalizować i wyciągnąć wnioski, które poprawią wyniki biznesowe. Korzystamy z wielu narzędzi (zawsze zaczynamy od Google Analytics) i wiemy jak zrobić z nich właściwy użytek.
Co możemy dla Ciebie zrobić:
podpowiemy jakie działania marketingowe są najbardziej efektywne, wskażemy ścieżkę zakupową Twoich klientów oraz obmyślimy plan na zwiększenie ich zaangażowania i zachęcenia do zakupu;
sprawdzimy poprawność wdrożenia Google Analytics na stronie oraz wskażemy miejsca do poprawy;
przeanalizujemy zebrane dane i przygotujemy przejrzyste raporty z konkretnymi wskazówkami biznesowymi;
prześledzimy zachowania użytkowników na stronie sklepu internetowego i popracujemy nad optymalizacją konwersji;
zaproponujemy sprawdzone, nieszablonowe rozwiązania, które poprawią efektywność zamykania transakcji.